commercial

InShared scoort gemiddeld een
Dit is het gemiddelde cijfer uit 18136 beoordelingen

8.2

Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van nietwaar? Fijn dat u de moeite neemt om onze prangende vragen te beantwoorden en uw ervaringen te delen. En eh.. als u juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten.

Geef uw mening

Zij gingen u voor


9 onbekend 1 week geleden

Geen commentaar

onbekend
Informatie
Dekking
Premie
Afsluiten
Aanraden
Reden

7 Dhr. Hans Vissers 1 week geleden

on line auto schade melding houd geen rekening met buitenlandse tegenpartij, dus geen postcode en/of woonplaats en/of telefoonnummer van toepassing terwijl het on line invulformulier deze gegevens wel vereist. zonder deze gegevens lukt online melding niet. tevens het toevoegen van dashcam beelden wordt niet ondersteund. toevoegen van meerdere bewijs foto's wordt niet ondersteund. toevoegen van eigen verklaring wordt niet ondersteund. contact via wattsapp is nog niet mogelijk, juist voor slechthorende/dove mensen is dit een uitkomst.

Dhr. Hans Vissers
Website
Kwaliteit
Product
Jaarbeloning
Aanbevelen
Reden

Goedemiddag meneer Vissers, Wat vervelend dat u schade heeft en het online melden niet helemaal goed verlopen is. Fijn dat u uw ervaring en feedback met ons wil delen. Wij zijn druk bezig om het invoeren van de gegevens van de tegenpartij mogelijk te maken. Mocht het uploaden van de documenten (max 5 MB) niet lukken dan kunt u deze ook mailen naar ons schadeteam (schadeteam@inshared.nl). Als het bestand erg groot is, dan is het handig om dit "op te knippen" in meerdere emails. Mijn collega van het schadeteam zal contact met u opnemen mocht er bij het behandelen van uw schade meer behoefte zijn aan foto's. Dank voor uw tip over het inzetten van What's App als contactmogelijkheid. Mocht u nog vragen en of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Fleur van InShared

Fleur

8 Dhr. T.D Prosee 1 week geleden

Ten eerste liever geen schade meer, maar indien toch... da zou ik de volgende keer een reparatiebedrijf willen kiezen dat dichter bij mijn werk is of eentje die mijn werktijden + reistijden matched.

Dhr. T.D Prosee
Dienstverlening
Duidelijkheid
Communicatie
Werkzaamheden
Aanraden
Reden

5 Dhr. Gj.danhof 1 week geleden

Geen commentaar

Dhr. Gj.danhof
Begrijpelijk
Product
Tijd
Duidelijk
Aanraden
Reden

Goedemiddag meneer Danhof. Wat vervelend dat het online schademelden niet goed verlopen is. Graag zouden wij u willen helpen. Zou u op een moment dat het u goed uitkomt, ons schadeteam kunnen bellen? Dan kan een collega van het schadeteam de schade met u doornemen. U kunt ons bellen op tel: +31713641762 (optie 4) tijdens werkdagen van 9.00-17.00. Met vriendelijke groet, Fleur van InShared

Fleur

10 Dhr. Anoniem 1 week geleden

Geen commentaar

Dhr. Anoniem
Begrijpelijk
Product
Tijd
Duidelijk
Aanraden
Reden

8 onbekend 1 week geleden

Prima

onbekend
Begrijpelijk
Product
Tijd
Duidelijk
Aanraden
Reden

8 Dhr. Erik Herijgers 1 week geleden

Geweldige site, maar ik mis nog een aantal producten. Een overlijden risico verzekering bijvoorbeeld.

Dhr. Erik Herijgers
Website
Kwaliteit
Product
Jaarbeloning
Aanbevelen
Reden

Beste meneer Herijgers, Dank u wel voor uw mooie review! We vinden het natuurlijk altijd fijn om te horen dat onze klanten graag nog meer verzekeringen bij ons willen afsluiten. We zijn nog volop in ontwikkeling en denken zeker na over andere producten, dus wie weet kunnen we u over een tijdje ook met een overlijdens risico verzekering van dienst zijn. Met vriendelijke groeten, Fleur van InShared

Fleur

6 Mevr. S van Rosendaal 1 week geleden

Een zes is in dit geval nog te hoog. Fijn dat jullie zelf de cijfers uitdelen en ik deze niet aan kan passen. Wat mij betreft was het een 4. De service en communicatie betreffende autoschajde veroorzaakt door onbekende persoon en waarborgfonds is nihil/ontbreekt. Ik werd bang gemaakt met een belachelijke premieverhoging en was weer overgeleverd aan ABS, welke qua openingstijden en service ook niet mijn favoriet is. Zelf nu alles aan het regelen, want zou toch voor de kosten opdraaien, kom ik er achter dat er een waarborgfonds is. Echter willen die mij alleen via jullie helpen, want ik heb immers een verzekering... Zeer frustrerend dit.

Mevr. S van Rosendaal
Begrijpelijk
Product
Tijd
Duidelijk
Aanraden
Reden

10 Dhr. onbekend 1 week, 1 dag geleden

Geen commentaar

Dhr. onbekend
Informatie
Dekking
Premie
Afsluiten
Aanraden
Reden

7 Dhr. j Groenewegen van der weiden 1 week, 1 dag geleden

Geen commentaar

Dhr. j Groenewegen van der weiden
Dienstverlening
Duidelijkheid
Communicatie
Werkzaamheden
Aanraden
Reden

Goedemiddag meneer Groenewegen van der Weiden, Wat vervelend dat de schade die ontstaan is door de aanrijding niet helemaal goed hersteld is. Sorry daarvoor. Wij hebben uw ervaring doorgestuurd naar ABS om contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Fleur van InShared

Fleur

10 Dhr. A.P.W Lieshout 1 week, 1 dag geleden

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Duidelijke communicatie en zeer goede uitleg.

Dhr. A.P.W Lieshout
Dienstverlening
Duidelijkheid
Communicatie
Werkzaamheden
Aanraden
Reden

7 Dhr. J.R.E. Tiemeijer 1 week, 1 dag geleden

er is niet gecommuniceerd wat er nu precies is gedaan aan de auto, ik weet het schadebedrag niet wat gewoon leuk is om te weten. Daarnaast is het vreemd dat ik nu € 135,-- eigen risico moet voorschieten, terwijl ik bijna 100% zeker weet dat InShared dit claimt en krijgt van in dit geval de tegenpartij. Deze enquete moet pas gemaild worden 2 a 3 weken na het ophalen van de geleverde auto. Ook is het wellicht handig dat de voortgang van de reparatie online gevolgd kan worden met verwachte ophaaldatum. We leven in een snelle digitale wereld, daar is in dit geval nog niet heel veel van te merken. De monteur die de schade opnam op dag 1 was wel zeer kundig en met de klant betrokken, dus dat was absoluut goed en prettig. Maar zoals altijd; tijdige communicatie pro-actief kan en moet beter.

Dhr. J.R.E. Tiemeijer
Dienstverlening
Duidelijkheid
Communicatie
Werkzaamheden
Aanraden
Reden

Goedemiddag meneer Tiemeijer, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Erg fijn dat u dit met ons wil delen. Zodra wij de schade verhaald hebben, ontvangt u het eigen risico terug. We zijn zeker bezig om de voortgang van het schadeherstel online beschikbaar te maken. En daarbij hoort natuurlijk ook de klanten proactief hiervan op de hoogte te stellen. Nogmaals bedankt voor het meedenken en de tips! Met vriendelijke groet, Fleur van InShared.

Fleur

9 Dhr. R.W. van den Bedem 1 week, 1 dag geleden

Slechts in een paar klikken en de verzekering(en) zijn afgesloten. Alles is duidelijk en transparant. Ik had mijn autoverzekering al overgesloten en nu dus ook inboedel, opstal en aansprakelijkheid. Nu alleen nog even een doorlopende reisverzekering in jullie pakket opnemen. Oh ja de prijs is natuurlijk prima (lees laag).

Dhr. R.W. van den Bedem
Informatie
Dekking
Premie
Afsluiten
Aanraden
Reden

5 Dhr. R. Casteleijn 1 week, 1 dag geleden

Geen commentaar

Dhr. R. Casteleijn
Dienstverlening
Duidelijkheid
Communicatie
Werkzaamheden
Aanraden
Reden

7 Mevr. m.van der wal 1 week, 1 dag geleden

Heel jammer dat ik bij de opgave van de tweede auto geen mogelijkheid had twee zaken te corrigeren die er fout in stonden!, als eind datum stond er inplaats van 1-2-2018 : 1-2-2017 !! Graag herstellen!! En de naam van de andere bestuurde is geen Poole, maar Le Poole

Mevr. m.van der wal
Informatie
Dekking
Premie
Afsluiten
Aanraden
Reden

Beste mevrouw Van der Wal, Dank u wel voor uw review. Wat jammer dat u een paar dingen wilt corrigeren en niet weet hoe u dat kunt doen. Een collega gaat contact met u opnemen om het op te lossen hoor. Met vriendelijke groeten, Fleur van InShared

Fleur

Filter reviews

we all benefit