InShared gebruikt cookies

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren, sociale media aan te bieden en relevante advertenties te laten zien op deze website en de website van anderen. Wij kunnen in al onze contacten met u rekening houden met uw interesses. Wij analyseren en combineren uw online gedrag met persoonsgegevens die u online achterlaat en bij ons bekend zijn. Daarvoor werken wij samen met bedrijven die voor ons cookies plaatsen en lezen. Ook buiten Europa. Lees er meer over.

Gaat u akkoord of gaat u door op de site? Dan plaatsen wij cookies

U geeft dan toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Dan kunt u zelf uw cookie instellingen aanpassen.

Door verder gebruik te maken van deze website heeft geeft u toestemming gegeven voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Pas dan uw cookie instellingen aan. Of lees meer over onze cookies.

Ok

Automatische incasso is niet meer mogelijk. Is het mogelijk de premie maandelijks op een andere manier te betalen?

Terug

Bij InShared doen we eigenlijk alles digitaal. Daarom betaalt u de premie altijd per maand vooruit per automatische incasso. Eigenlijk is dit ook de enige manier waarop de premie op tijd betaald kan worden. Kan er niet meer geïncasseerd worden van het rekeningnummer dat nu in uw digitale Verzekeringsmap staat? Dan kunt u het rekeningnummer zelf aanpassen. Aan het begin van elke maand proberen we de premie te incasseren. Als het ons een keertje niet lukt om de premie van uw rekening te incasseren, dan krijgt u vanzelf een betalingsherinnering per mail. U kunt de factuur dan alsnog betalen met de iDEAL-link in de mail. Vanaf het moment dat u de betalingsherinnering krijgt staat de iDEAL-link ook in uw digitale Verzekeringsmap.

Of stel uw vraag

Fleur is aan het typen...

Tip: Wist u dat u alles bij ons zelf online kunt doen? Ga nu naar uw digitale Verzekeringsmap!

we all benefit