InShared gebruikt cookies

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren, sociale media aan te bieden en relevante advertenties te laten zien op deze website en de website van anderen. Wij kunnen in al onze contacten met u rekening houden met uw interesses. Wij analyseren en combineren uw online gedrag met persoonsgegevens die u online achterlaat en bij ons bekend zijn. Daarvoor werken wij samen met bedrijven die voor ons cookies plaatsen en lezen. Ook buiten Europa. Lees er meer over.

Gaat u akkoord of gaat u door op de site? Dan plaatsen wij cookies

U geeft dan toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Dan kunt u zelf uw cookie instellingen aanpassen.

Door verder gebruik te maken van deze website heeft geeft u toestemming gegeven voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Pas dan uw cookie instellingen aan. Of lees meer over onze cookies.

Ok

InShared beste financiële online service van Nederland

| Door:

InShared beste financiële online service van Nederland

Hoera! Bij de Shopping Awards 2018 hebben we 2 prijzen binnengesleept. De publieksprijs XL én de vakprijs.

Bij de Shopping Awards, vroeger de Thuiswinkel Awards, worden de beste e-commerce bedrijven van Nederland beloond. Voor de tweede keer op rij waren wij genomineerd voor de beste online service in de categorie ‘Financiële dienstverlening’. Dit jaar gingen we naar huis met maar liefst 2 prijzen: de prestigieuze vakprijs in de categorie persoonlijke en financiële diensten en de felbegeerde publieksprijs (XL) als financiële dienstverlener. En daar zijn we natuurlijk heel trots op!

Wat maakt schademelden bij InShared anders dan anders?

1. Het afhandelen van schademeldingen is géén ouderwets handwerk

Johan van den Neste, commercieel directeur InShared: “Online schademelden komt vaker voor, maar het afhandelen is vaak nog ouderwets handwerk. In 2017 heeft InShared volledig digitaal schade afhandelen geïntroduceerd. Dit maakt ons de eerste verzekeraar ter wereld die bij het merendeel van de schades geen schadebehandelaar nodig heeft.”

2. Schades worden zo snel en efficiënt mogelijk afgewerkt

“Niemand heeft in het geval van schade zin in stressvolle situaties, zoals telefonische wachtrijen en eindeloze keuzemenu’s. Je wil zo snel en efficiënt mogelijk schademelden en afhandelen. Om dit zo makkelijk mogelijk te maken, hebben we het schadeproces gedigitaliseerd.”

3. Je hoeft bij het schademelden nooit onnodige vragen in te vullen

“Door een intelligente ‘vragenboom’ hoef je als klant nooit onnodige vragen in te vullen. Zelfs een complexe autoschade kan volledig online en automatisch behandeld worden, wat ons als schadeverzekeraar uniek maakt.”

4. Je kunt alles zelf regelen

“Je ziet bij het melden van schade meteen waarvoor je verzekerd bent en wat de eventuele consequenties voor je premie zijn. De klantentevredenheid is mede daarom vorig jaar gestegen van een 7,9 naar een 8,5.”

Altijd al willen rondsnuffelen in onze archieven?

Naar het archief >
we all benefit