InShared gebruikt cookies

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren, sociale media aan te bieden en relevante advertenties te laten zien op deze website en de website van anderen. Wij kunnen in al onze contacten met u rekening houden met uw interesses. Wij analyseren en combineren uw online gedrag met persoonsgegevens die u online achterlaat en bij ons bekend zijn. Daarvoor werken wij samen met bedrijven die voor ons cookies plaatsen en lezen. Ook buiten Europa. Lees er meer over.

Gaat u akkoord of gaat u door op de site? Dan plaatsen wij cookies

U geeft dan toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Dan kunt u zelf uw cookie instellingen aanpassen.

Door verder gebruik te maken van deze website heeft geeft u toestemming gegeven voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Pas dan uw cookie instellingen aan. Of lees meer over onze cookies.

Ok

Het gemak van zelf doen

Bij InShared zit u zelf aan de knoppen. Omdat we alles online doen, kunt u uw verzekeringen zelf makkelijk afsluiten, gegevens aanpassen, schadedossiers bekijken en eenvoudig premies berekenen. Dag en nacht dus.

Klant worden in 3 simpele stappen

Klant worden bij InShared is zo gebeurd. U maakt een vrijblijvende premieberekening, sluit zelf online een verzekering af en activeert die met de activeringsmail, die u van ons krijgt. Easy does it.

  1. Maak een vrijblijvende premieberekening
    U vult een paar gegevens in die we nodig hebben om u een goede indicatie te geven en u ziet meteen waar u aan toe bent.
  2. Sluit een verzekering af
    Klik op 'Aanvragen', vul uw persoons- en contactgegevens in en kies zelf uw inloggegevens voor uw digitale Verzekeringsmap. Daar kunt u als klant elke dag in kijken en dingen in veranderen. Geef aan per wanneer de verzekering in moet gaan. En voilà: u krijgt een samenvatting en maakt u uw aanvraag compleet door uw bankgegevens in te vullen en akkoord te gaan met een maandelijkse automatische incasso van de premie. Heeft u hulp nodig bij het overstappen? Geen probleem: onze Overstaphulp werkt perfect.
  3. Activeer die verzekering
    Als u alles heeft ingevuld en aangevinkt, klikt u op de laatste knop en wordt uw aanvraag verstuurd. U krijgt dan binnen een paar seconden te zien of uw aanvraag is geaccepteerd. U krijgt van ons een mail met een activeringslink. Zodra u die aanklikt is de verzekering afgesloten en bent u klant bij InShared. Welkom!

Uw digitale Verzekeringsmap

Iedereen die een verzekering bij ons afsluit krijgt een persoonlijke Verzekeringsmap. U logt in met uw mailadres en zelfgekozen wachtwoord, klikt in de linkerkolom op wat u wilt bekijken, gebruiken of aanpassen en gaat in het rechterscherm aan de slag. Het wijst zich allemaal vanzelf.

Premie betalen werkt bij InShared heel simpel: u hoeft in principe niks te doen. We werken namelijk alleen met automatische incasso’s. Hoe dat precies werkt en op welke datum we uw premie afschrijven kunt u hier nog eens rustig nalezen. En heeft u geen zin om te lezen, bekijk dan onze handige uitlegfilmpjes. Uw facturen vindt u trouwens terug in uw Verzekeringsmap.

Dekking aanpassen

U kunt de dekking van uw verzekering(en) elke dag aanpassen in uw digitale Verzekeringsmap. En het werkt voor alle verzekeringen precies hetzelfde.

  1. U gaat naar uw digitale Verzekeringsmap door in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord
  2. Ga naar de verzekering waarvan u de dekking wilt wijzigen
  3. Klik op 'Direct regelen'
  4. Daarna klikt u op 'Dekking(en) toevoegen/wijzigen'
  5. U vinkt vakjes aan of uit, zoals u het hebben wilt
  6. U vult een ingangsdatum in (in de toekomst, anders werkt het niet)
  7. Nog even klikken op 'Bevestig' en het is geregeld!

Trouwens: U kunt uw dekking pas wijzigen vanaf het moment dat de verzekering ook echt is ingegaan. Stel: het is nu 1 juli. U heeft een Autoverzekering afgesloten voor 1 augustus en wilt Pechhulp afsluiten. Dan kunt u dat pas op 1 augustus doen en kan de Pechhulp ingaan vanaf 2 augustus.

Hoe voeg ik een nieuwe verzekering toe?

  1. U logt in op onze website in uw digitale Verzekeringsmap
  2. Bij 'Eenvoudig zelf regelen' klikt u op de optie 'Verzekering toevoegen'
  3. Klik op 'Bereken premie' bij de verzekering die u wilt toevoegen
  4. Volg alle stappen en als de premie en dekkingen bij u passen, klikt u op 'Verzekering afsluiten'
  5. In uw Verzekeringsmap ziet u de nieuwe verzekering staan bij 'Mijn verzekeringen'
  6. Als u klikt op 'Details' ziet u alle details overzichtelijk staan

Hoe kan ik mijn verzekering opzeggen?

  1. U gaat naar uw digitale Verzekeringsmap door in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord
  2. Bij ‘Mijn verzekeringen' klikt u bij de verzekering die u stop wilt zetten op 'Direct regelen'
  3. U klikt op 'Verzekering opzeggen'
  4. Kies of u de verzekering meteen wilt opzeggen of met een datum in de toekomst (dit kan geen datum in het verleden zijn)
  5. U klikt op ‘Opzeggen’ om alles af te ronden

Belangrijk: in Nederland bent u verplicht om een voertuig te verzekeren dat op uw naam staat. Dus staat de auto, brommer of motor nog bij u voor de deur? Dan kunt u een hoge boete van het RDW krijgen. Als u het kenteken schorst, mag het wel, maar dan mag ‘ie niet meer op de openbare weg komen!

Wachtwoord/mailadres vergeten?

  • U klikt in het inlogscherm op ‘Ik heb hulp nodig’ en geeft aan wat u niet meer weet.
  • Als u uw mailadres is (waar u ooit uw verzekering mee heeft afgesloten) vergeten bent, ziet u wat vragen van onze kant om vast te stellen dat u inderdaad bent wie u bent. We sturen u dan uw nieuwe gegevens op een mailadres naar keuze. Als uw 06 nummer bij ons bekend is, dan is het ook mogelijk om uw nieuwe gegevens per sms te ontvangen.
  • Bent u alleen uw wachtwoord kwijt? Dan klikt u op ‘Ik weet mijn wachtwoord niet’. U krijgt dan van ons een tijdelijk wachtwoord waar u mee in kunt loggen. In uw digitale Verzekeringsmap kunt u dan zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

Hoe maak ik een nieuw wachtwoord aan?

  1. U gaat op onze website naar de knop inloggen (rechtsboven uw scherm)
  2. U gaat naar uw digitale Verzekeringsmap
  3. Daar klikt op ‘Mijn gegevens’
  4. U scrollt naar ‘Wachtwoord’ en klikt op 'wijzigen'
  5. Vul uw huidige en nieuwe wachtwoord in en klik op 'Opslaan'

Verhuisd?

Gaat u verhuizen of bent u al verhuisd en heeft u een Woonverzekering bij InShared? Vergeet u dan niet om (behalve de persoonsgegevens aan te passen) uw Woonverzekering voor het oude adres stop te zetten en een nieuwe af te sluiten voor uw nieuwe huis. Dat gaat dus niet vanzelf! Als u geen Woonverzekering heeft, hoeft u alleen uw adres in ‘Mijn gegevens’ aan te passen. Uw premie kan trouwens voor elke verzekering veranderen, omdat die onder andere afhankelijk is van uw adres.

Hoe pas ik mijn persoonsgegevens aan?

Getrouwd, gescheiden, kind gekregen, ander e-mailadres of nieuw bankrekeningnummer?

Wij leven met u mee. En in een mensenleven verandert nogal eens wat. U kunt dat heel makkelijk aangeven in uw digitale Verzekeringsmap. En dat kan gevolgen hebben voor uw premie, dus het is belangrijk dat u ons op de hoogte houdt.

  1. U logt in in uw digitale Verzekeringsmap
  2. Klik in het linkermenu op ‘Mijn gegevens’
  3. Scroll naar het onderdeel wat u wilt aanpassen
  4. Bij dat gedeelte klikt u op het roze woordje ‘Wijzigen’
  5. U vult uw nieuwe gegevens in en per welke toekomstige datum deze wijziging ingaat
  6. En klik als laatste stap op de knop 'Opslaan'

Hoe vervang ik mijn bestaande Autoverzekering?

  1. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord
  2. Klik bij uw huidige Autoverzekering op de knop 'Direct regelen'
  3. Kies dan voor de optie 'Een nieuwe auto'
  4. U krijgt de keuze of het gaat om een extra auto of dat u de verzekering afsluit omdat u uw auto gaat inruilen
  5. Volg daarna de stappen op het scherm om de verzekering af te sluiten

Het wijst zich allemaal vanzelf.

Een mobiele Groene Kaart

We versturen niks per post. Ook de Groene Kaart van uw verzekering krijgt u gewoon in uw mailbox. Als u die PDF op uw mobiel opent en opslaat, heeft u altijd uw Groene Kaart bij u. Dat is trouwens in Nederland niet verplicht, maar kan in het buitenland toch handig zijn. U kunt hem ook altijd zelf downloaden voor uw Auto-, Brommer-, Motor- en Caravanverzekering.

  1. Log in in uw digitale Verzekeringsmap
  2. Scroll naar de verzekering waarvoor u een Groene Kaart wilt hebben
  3. U klikt vervolgens op 'Direct regelen' en daarna op 'Groene Kaart aavragen'
  4. Nadat u de Groene Kaart heeft gedownload, is deze 1 jaar geldig
we all benefit