InShared gebruikt cookies

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren, sociale media aan te bieden en relevante advertenties te laten zien op deze website en de website van anderen. Wij kunnen in al onze contacten met u rekening houden met uw interesses. Wij analyseren en combineren uw online gedrag met persoonsgegevens die u online achterlaat en bij ons bekend zijn. Daarvoor werken wij samen met bedrijven die voor ons cookies plaatsen en lezen. Ook buiten Europa. Lees er meer over.

Gaat u akkoord of gaat u door op de site? Dan plaatsen wij cookies

U geeft dan toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Dan kunt u zelf uw cookie instellingen aanpassen.

Door verder gebruik te maken van deze website heeft geeft u toestemming gegeven voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Pas dan uw cookie instellingen aan. Of lees meer over onze cookies.

Ok

Ik heb een schade gemeld. Hoe lang duurt het voordat de schade is afgehandeld?

Terug

Het is lastig inschatten hoe lang het duurt voordat uw schade is afgehandeld. Dit is namelijk afhankelijk van het soort schade en of er een tegenpartij is. Als wij een tegenpartij aansprakelijk hebben gesteld kan het gemiddeld zo'n 2 tot 4 weken duren voordat wij een reactie ontvangen. Als de schade is ontstaan door een buitenlandse partij dan duurt dit proces meestal nog een stuk langer. In uw digitale Verzekeringsmap in het 'Postvak' vindt u informatie over uw lopende schadeclaims. Als u bent ingelogd in uw digitale Verzekeringsmap klikt u links op 'Schades'. Uw schadebehandelaar zal bij cruciale stappen de voortgang melden. Als u vragen heeft kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met hem of haar. Dat kan via schadeteam@inshared.nl. Meer informatie over de schadeafhandeling vindt u hier.

we all benefit