Gezocht door InShared:

Een klantgerichte Letselschade­behandelaar

InShared maakt verzekeren al 12 jaar eerlijker, makkelijker en leuker. Voor onszelf, maar vooral voor onze klanten. Met slimme technologie die ervoor zorgt dat onze klanten (bijna) alles zelf kunnen. En door klanten geld terug te geven, als we niet alles nodig hadden. We kijken altijd of iets eerlijk is voor de klant en de hele groep. Want InShared zijn we samen. Klanten houden, vinden we minstens zo belangrijk als klanten aantrekken.

We houden van slimmeriken en aanpakkers. Daarmee maken we onze dienstverlening beter, slimmer en eerlijker. Durf jij ook buiten de gebaande paden te denken en doen? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou.

Onze huiskamer

Onze cultuur is open, onze lijnen kort en we werken hard. We zijn ooit begonnen in een klein kantoor en ook al zijn we inmiddels volwassen geworden, het huiskamergevoel is er nog steeds. Bij ons kun je elke dag wat nieuws leren en werk je samen met getalenteerde mensen aan de nieuwste technologie. We zijn trots op onze super innovatieve IT en het vooruitstrevende online platform, dat ook internationaal wordt gebruikt.

Genoeg over ons. Nu over jou.

Wij willen ons team verrijken met nog meer expertise op het gebied van letselschade. Ben jij een expert op het gebied van letselschade? Of wil je dit graag worden? Neem je tijdens het behandelen van een letselschade de regie en weet je op het juiste moment knopen door te hakken? Staat daarnaast klantvriendelijkheid bij jou hoog in het vaandel en beschik je over een grote dosis inlevingsvermogen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Waar ga jij voor zorgen?

  • Een blije klant! Want jij gaat voor een eerlijke schadevergoeding en bedenkt verbeteringen voor de kwaliteit van onze dienstverlening vanuit het belang van onze (letselschade) klant
  • Een blije medewerker! Want jij deelt je kennis, werkt nauw samen met je team en zoekt verbinding met andere teams
  • Een blij InShared! Want met jouw ondernemende acties en gerichte feedback zie je tevens kansen voor de organisatie. Hierdoor kunnen we nog meer vernieuwen binnen onze dienstverlening

Wie ben jij?

  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden eerlijk, klantgericht, verbindend, vernieuwend en ondernemend
  • Je hebt een HBO/WO werk- en denkniveau en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Je hebt minimaal 2-5 jaar relevante werkervaring
  • Verder beschik je over een afgeronde vakgerichte opleiding of ben je bereid die diploma’s te halen

What’s in it for you?

Uitdagend werk in een snelgroeiend bedrijf met een aantrekkelijk salaris. In een gezellig kantoor midden in het bos, met lunch-in-de-zon aan picknicktafels in de zomer en gratis parkeren. Ons motto is ‘work smart, play hard’ en dus vinden we een goede werk-privé balans belangrijk en doen we regelmatig leuke dingen samen.

Ben jij het?

Carmen Holtslag (Teamleider Letselschade) is zeer benieuwd naar jouw reactie! Je kunt haar bereiken via c.holtslag@inshared.nl of via 06-83237821 .

Hier hoort een video te staan. Deze kunnen wij alleen laden als u uw cookie instellingen aanpast naar "compleet".