Gezocht voor InShared:

Medewerkers Customer Service en Helpdesk Schademelden

InShared maakt verzekeren al meer dan 12 jaar eerlijker, makkelijker en leuker. Voor onszelf, maar vooral voor onze klanten. Met slimme technologie die ervoor zorgt dat onze klanten (bijna) alles zelf kunnen. En door klanten geld terug te geven, als we niet alles nodig hadden. We kijken altijd of iets eerlijk is voor de klant en de hele groep. Want InShared zijn we samen. Klanten houden, vinden we minstens zo belangrijk als klanten aantrekken.

We houden van slimmeriken en aanpakkers. Daarmee maken we onze dienstverlening beter, slimmer en eerlijker. Durf jij ook buiten de gebaande paden te denken en doen? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou.

Onze Huiskamer

Onze cultuur is open, onze lijnen kort en we werken hard. We zijn ooit begonnen in een klein kantoor en ook al zijn we inmiddels volwassen geworden, het huiskamergevoel is er nog steeds. Bij ons kun je elke dag wat nieuws leren en werk je samen met getalenteerde mensen aan de nieuwste technologie. We zijn trots op onze super innovatieve IT en het vooruitstrevende online platform.

Genoeg over ons. Nu over jou.

Als medewerker Helpdesk Schademelden beantwoord je vragen van de klant over een schade en ondersteun je klanten om zelf een schade te melden. Als medewerker Customer Service beantwoord je vragen van de klant over acceptatie, facturatie of polisvoorwaarden. Via mail, telefoon of livechat. Je gelooft immers in onze visie dat selfservice de beste service is en bent gedreven om dat tot in de finesses uit te voeren. Staat klantvriendelijkheid bij jou hoog in het vaandel en beschik je over een grote dosis inlevingsvermogen? Weet je op het juiste moment knopen door te hakken en ben je een proactieve aanpakker? Dan is dit jouw baan!

Waar ga jij voor zorgen?

Een blije klant! Je zet graag die extra stap om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Bij ieder telefoontje, chatgesprek of mail bied jij een luisterend oor en een helpende hand. Een blije collega! Omdat je samen werkt aan een optimale klantbeleving en leert met én van elkaar. Een blij InShared! Met jouw nieuwsgierige en tikkeltje eigenwijze houding draag je bij aan de verbetering en vernieuwing van onze diensten en producten.

Wie ben jij?

Je herkent jezelf in onze kernwaarden eerlijk, klantgericht, verbindend, vernieuwend en ondernemend. Ook ben je dienstverlenend, met oog voor detail en in staat op een heldere manier informatie uit te wisselen. Je hebt MBO werk- en denkniveau en 0-2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

What’s in it for you?

Uitdagend werk in een snelgroeiend bedrijf met een aantrekkelijk salaris. In een gezellig kantoor midden in het bos, met lunch-in-de-zon aan picknicktafels in de zomer en gratis parkeren. Ons motto is ‘work hard, play hard’,dus we doen regelmatig leuke dingen samen en vinden een goede werk-privé balans belangrijk. Na je inwerkperiode kun je thuiswerken dus we bieden je een gezonde dosis flexibiliteit!

Ben jij het?

Dit is een aanbod voor uitzendwerk. Wil je meer weten of direct je CV sturen? Martijn van Young Capital of Dagmara van Adecco zijn benieuwd naar jouw reactie!

Martijn Elling, Young Capital (06-20981193 / m.elling@youngcapital.nl)
Dagmara Geuchies-Rusek, Adecco (06-55325078 / dagmara.rusek@adecco.nl)

Hier hoort een video te staan. Deze kunnen wij alleen laden als u uw cookie instellingen aanpast naar "compleet".