commercial

woonverzekering scoort gemiddeld een
Dit is het gemiddelde cijfer uit 1900 beoordelingen

8.2

Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van nietwaar? Fijn dat u de moeite neemt om onze prangende vragen te beantwoorden en uw ervaringen te delen. En eh.. als u juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten.

Geef uw mening Bekijk woonverzekering

Zij gingen u voor


9 onbekend 2 maanden geleden

Geen commentaar

onbekend
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

8 Dhr. Heijnens 3 maanden geleden

Tevreden klant die terugkeert naar inshared ivm positieve ervaringen eerder

Dhr. Heijnens
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

8 Mevr. M. Lauritsen 3 maanden geleden

Geen commentaar

Mevr. M. Lauritsen
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

Beste mevrouw Lauritsen, dank u wel voor uw review. Het klopt dat InShared geen callcenter heeft en op deze manier de premie laag kan houden. Mocht u toch een vraag hebben of ergens niet uitkomen, dan kunt u ons altijd een mail sturen. Wij antwoorden dan binnen twee werkdagen. U kunt ons ook bereiken via Facebook of Twitter. Bij een schade kunt u natuurlijk wel bellen met ons schadeteam. Met vriendelijke groeten, Fleur van InShared

Fleur

9 Mevr. Marije 3 maanden geleden

Geen commentaar

Mevr. Marije
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

Beste mevrouw, bedankt voor uw review en feedback. Als klant zit u zelf aan de knoppen bij InShared. Alle informatie kunt u terugvinden op onze website en daardoor hebben wij geen callcenter nodig. Zo kunnen we de premie laag houden. Mocht u toch een vraag hebben, dan kunt u deze stellen via ons contactformulier. U krijgt dan binnen 2 werkdagen antwoord. Ook zijn we bereikbaar via Facebook en Twitter. We helpen u dan graag zo snel mogelijk. Met vriendelijke groeten, Fleur van InShared

Fleur

9 onbekend 3 maanden geleden

Geen commentaar

onbekend
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

Beste meneer, mevrouw, bedankt voor uw review. InShared is een internetverzekeraar waarbij onze klanten zelf alles regelen in hun digitale Verzekeringsmap. Wij hebben dan ook geen callcenter en op deze manier kunnen we de premie laag houden! Mocht u toch een vraag hebben of ergens niet uitkomen, dan kunt u ons altijd een mail sturen. Wij antwoorden dan binnen twee werkdagen. U kunt ons ook bereiken via Facebook of Twitter. Bij een schade kunt u natuurlijk wel bellen met ons schadeteam. Met vriendelijke groet, Fleur van InShared

Fleur

10 Dhr. Ronald van Kempen 3 maanden geleden

Geen commentaar

Dhr. Ronald van Kempen
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

8 Dhr. C. Lissenberg 3 maanden geleden

Geen commentaar

Dhr. C. Lissenberg
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

8 Mevr. onbekend 3 maanden geleden

Geen commentaar

Mevr. onbekend
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

9 Dhr. Gerben van der Lugt 3 maanden geleden

Geen commentaar

Dhr. Gerben van der Lugt
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

9 onbekend 3 maanden geleden

Geen commentaar

onbekend
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

8 onbekend 3 maanden geleden

Geen commentaar

onbekend
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

8 Dhr. onbekend 4 maanden geleden

Geen commentaar

Dhr. onbekend
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

8 onbekend 4 maanden geleden

Geen commentaar

onbekend
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

8 onbekend 4 maanden geleden

Geen commentaar

onbekend
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

8 onbekend 4 maanden geleden

Geen commentaar

onbekend
Informatie
Dekking
Premie
CES
Aanraden

Filter reviews

we all benefit