Hoe tevreden zijn klanten?

Bij InShared zijn we altijd benieuwd naar wat er (nog) beter kan. Onze schade-afhandeling? Onze communicatie? Onze verzekeringen zelf? Alles om ervoor te zorgen dat u als klant snel en tevreden door onze online only-service heen rolt.

Wat hebben we gedaan met uw ideeën en eerlijke mening?

We hebben:

De Groene Kaart voor uw caravan in uw Verzekeringsmap gestopt

Online schademelden verbeterd

De website verbeterd en (nog) sneller gemaakt

De Verzekeringsmap duidelijker gemaakt

De Jaarbeloning versimpeld

De informatie voor nieuwe klanten verbeterd

Het opgeven van schadevrije jaren makkelijker gemaakt

Onze chatbot Fleur nog slimmer maken

De informatie na een schademelding verbeterd

Het inzicht in onze gezamenlijke schades vergroot

Informatie na opzeggen verbeterd

Heeft u nog tips?

Dat horen we natuurlijk graag! Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van nietwaar? En eh.. als u juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten. Dit kan via onze korte enquete!

En wat vindt het Verbond van Verzekeraars?

We doen niet alleen zelf onderzoek naar wat onze klanten van ons vinden, dat wordt ook elk jaar onafhankelijk gedaan door het Verbond van Verzekeraars.

Verzekeraars in beeld