InShared
insocial_totaal_cijfer 8.2 16639

Met 16639 beoordelingen van klanten krijgen we een gemiddeld een 8.2. Dat is ruim voldoende, maar het kan altijd beter!

Hoe tevreden bent u over InShared?

Bij InShared zijn we altijd benieuwd naar wat er (nog) beter kan. Onze schade-afhandeling? Onze communicatie? Onze verzekeringen zelf? Alles om ervoor te zorgen dat u als klant snel en tevreden door onze online only-service heen rolt. Gelukkig horen we het van klanten als ze vinden dat er iets beter kan. Bijvoorbeeld via de reviews op onze website, maar natuurlijk ook via e-mail, live chat, Facebook en Twitter. En een paar keer per jaar bekijken we extra grondig ons rapportcijfer met een Klanttevredenheidsonderzoek.

Ons algemene rapportcijfer in het Klanttevredenheidsonderzoek 2015? Een 7.5! Een mooi cijfer, maar wij willen het nog beter doen!

Resultaten Klant­tevreden­heidsonderzoek

Benieuwd naar ons rapport? U leest de belangrijkste resultaten hier: Bekijk de resultaten

Wat valt er op?

Onze klanten zijn bijna net zo blij met ons als wij met hun. Bijna iedereen werkt graag met de digitale Verzekeringsmap, de informatievoorziening is prima en de premie goed.

Blijven over deze 3 verbeterpunten:

  • Snel persoonlijk contact bij een vraag
  • Meer inzicht in de status van een schade
  • De voorwaarden nog toegankelijker maken

Wat gaan we daaraan doen?

Snel persoonlijk contact bij een vraag

Klanten willen graag sneller/makkelijker vragen stellen, die dan ook meteen beantwoord worden. We hebben natuurlijk al een bloeiend mailverkeer met onze klanten, maar we gaan het nóg sneller doen. En persoonlijker. Via live-chat, Facebook en Twitter heeft iedereen snel contact met een medewerker, die alle vragen meteen beantwoordt of problemen oplost. En is er een noodsituatie? Dan zijn we 24/7 per dag bereikbaar op +31 (0)71 364 17 62

Meer inzicht in de status van een schade

Bij InShared doen we alles via onze hele slimme website en daar kan iedereen ook zelf kijken hoe het met een schade is gesteld. Maar we zouden de consequenties nog duidelijker kunnen toelichten en af en toe een bericht kunnen sturen als er weer een stap is gezet. Daar gaan we aan werken!

De voorwaarden nog toegankelijker maken

In de voorwaarden staat precies wat er wel niet gedekt is. We houden niet van lastige taal, niet van kleine lettertjes en juist heel erg van duidelijkheid, maar dat kan dus beter volgens onze klanten. En daarom gaan we ze weer eens tegen het licht houden en ze helemaal opnieuw maken. Met handige doorkliklinks en lekker overzichtelijk. En dat allemaal natuurlijk nog steeds in normaal Nederlands, zonder vakjargon.

Op naar de volgende klas

Onze klanten zijn tevreden, maar wij zelf nog niet. Dus we gaan door naar de volgende klas en we gaan dan in 2016 toch minstens voor een 8. Maar uiteindelijk willen we natuurlijk een 10, dat begrijpt u.

En wat vindt het Verbond van Verzekeraars?

We doen niet alleen zelf onderzoek naar wat onze klanten van ons vinden, dat wordt ook elk jaar onafhankelijk gedaan door het Verbond van Verzekeraars (resultaten op www.verzekeraarsinbeeld.nl). Die vraagt wat klanten van 50 verschillende schade- en levensverzekeraars vinden van hun verzekeraar op het gebied van ‘vertrouwen’, ‘tevredenheid’, ‘klantgerichtheid’, ‘deskundigheid’, ‘duidelijkheid’ en ‘contact’. Met andere woorden: Hoe goed is uw verzekeraar eigenlijk? Onze score? Gemiddeld een 7,28. Dat betekent dat we op de 13e plaats staan. En met ‘vertrouwen’ en ‘deskundigheid’ zelfs in de top 10. Natuurlijk gaan we voor het hoogste cijfer, dus als u nog tips en suggesties voor verbetering heeft, laat het ons dan vooral weten via onze korte enquete!

Verzekeraars in beeld

Uw eerlijke mening graag...

Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van nietwaar? Fijn dat u de moeite neemt om onze prangende vragen te beantwoorden en uw ervaringen te delen. En eh.. als u juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten.

we all benefit