Reactietermijn InShared.nl

Hoe snel reageren wij?

We doen er natuurlijk alles aan om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Kijk welk kanaal het handigst is.

Vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen

  • Mail: Binnen 2 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen
  • Facebook: Uiterlijk na 1 werkdag
  • X: Uiterlijk na 1 werkdag

Vragen over acceptatie

  • Mail: Binnen 2 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen

Wijzigen gegevens

Aanvraag documenten

  • Online: Kunt u meteen zelf downloaden

Schademelden

  • Online: Kunt u zelf 24/7 doen op de site
  • Per telefoon op +31(0)71-364 17 62: We nemen binnen 1 werkdag na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
  • Mail: We nemen binnen 5 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
  • Per post: We nemen binnen 5 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
    InShared
    Afdeling schade
    Postbus 51090
    3007 GB Rotterdam

De afhandeling van uw schade

  • Online: Kunt u zelf 24/7 doen op de site
  • Per telefoon op +31(0)71-364 17 62: We nemen binnen 1 werkdag na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
  • Mail: We nemen binnen 5 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
  • Per post: We nemen binnen 5 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op

    InShared
    Afdeling schade
    Postbus 51090
    3007 GB Rotterdam

Een klacht indienen

  • Mail: We bevestigen de ontvangst binnen 3 werkdagen. De eerste inhoudelijke reactie ontvangt u binnen 14 kalenderdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen

Reactietermijnen van onze partners

De partners van InShared hebben hun eigen reactietermijnen. U kunt ze op de volgende manier bereiken: