Hoe snel reageren wij?
We doen er natuurlijk alles aan om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Kijk welk kanaal het handigst is.
Vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen
Vragen over acceptatie
- Mail: Binnen 2 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen
Wijzigen gegevens
- Online: Dat doet u zelf
Aanvraag documenten
- Online: Kunt u meteen zelf downloaden
Schademelden
- Online: Kunt u zelf 24/7 doen op de site
- Per telefoon op +31(0)71-364 17 62: We nemen binnen 1 werkdag na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
- Mail: We nemen binnen 5 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
- Per post: We nemen binnen 5 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
InShared
Afdeling schade
Postbus 51090
3007 GB Rotterdam
De afhandeling van uw schade
- Online: Kunt u zelf 24/7 doen op de site
- Per telefoon op +31(0)71-364 17 62: We nemen binnen 1 werkdag na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
- Mail: We nemen binnen 5 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
- Per post: We nemen binnen 5 werkdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen contact met u op
InShared
Afdeling schade
Postbus 51090
3007 GB Rotterdam
Een klacht indienen
- Mail: We bevestigen de ontvangst binnen 3 werkdagen. De eerste inhoudelijke reactie ontvangt u binnen 14 kalenderdagen na de dag dat wij uw vraag hebben ontvangen
Reactietermijnen van onze partners
De partners van InShared hebben hun eigen reactietermijnen. U kunt ze op de volgende manier bereiken:
- ABS Autoherstel: telefoonnummer per vestiging, zie de website
- Autotaalglas: 0800 - 0828
- Hersteldrirect: 0800 - 2112