commercial

InShared scoort gemiddeld een
Dit is het gemiddelde cijfer uit 17428 beoordelingen

8.2

Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van nietwaar? Fijn dat u de moeite neemt om onze prangende vragen te beantwoorden en uw ervaringen te delen. En eh.. als u juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten.

Geef uw mening

Zij gingen u voor


5 Dhr. van bosse 14 uren, 39 minuten geleden

adviezen van inshared niet gebruiksvriendelijk en totaal ongeschikt om de autoverzekering op een snelle wijze aan te p[assen. Eerst moet ik opzeggen vervolgens opnieuw allerlei bij u reeds bekende gegevens invullen Dus niet gebruiksvriendelijk

Dhr. van bosse
Website
Kwaliteit
Product
Jaarbeloning
Aanbevelen
Reden

Beste meneer Van Bosse, Dank u wel voor uw review. Wat jammer om te lezen dat het u niet is gelukt om de dekking van uw lopende verzekering aan te passen. Dat kan namelijk echt iedere dag gewoon in uw digitale Verzekeringsmap door te klikken op "wijzigen dekking" nadat u de details van uw verzekering hebt geopend. Als u na de aanpassing dan ook een ingangsdatum in de toekomst opgeeft (bijvoorbeeld morgen), dan gaat de wijziging per die datum in. We zijn wel blij om te lezen dat het u gelukt is om een nieuwe verzekering, met de gewenste dekking, af te sluiten. En om de oude verzekering te beëindigen. We vinden het hoe dan ook wel erg fijn dat u de verzekering weer bij ons heeft afgesloten. Met vriendelijke groeten, Fleur van InShared

Fleur

8 Dhr. onbekend 15 uren, 1 minuut geleden

Geen commentaar

Dhr. onbekend
Informatie
Dekking
Premie
Afsluiten
Aanraden
Reden

8 Dhr. R.v.Gilst 16 uren, 2 minuten geleden

Beste medewerkers van inshared. Ik heb een punt waar ik zelf niet gelukkig mee was. Ik zou mijn schadeformulier scannen een doorsturen via de mail. Het lukte mij niet om deze naar jullie toe te sturen omdat er te weinig MB bij jullie in mail kan binnen komen. Het schadeformulier was daardoor een te groot bestand om naar jullie toe te mailen. Daarom is het per post naar jullie door gestuurd. Verder heb ik een punt over het eigen risico. Ik moest dit bedrag gelijk bij het schadeherstelbedrijf betalen. Bij mijn vorige verzekering werd het volledige bedrag inclusief het eigen risico door de verzekeraar aan het schadeherstelbedrijf overgemaakt. Mocht ik toch de verantwoordelijke zijn van de schade, dan werd dat achteraf door de verzekeraar gefactureerd. Dit vond ik een beter systeem dan dat ik het eerst moet betalen en dat dit bedrag neem ik aan later door jullie op mijn rekening overgemaakt wordt. Want ik ga ervan uit dat, als ik schadeloos wordt gesteld door de verzekeraar van de tegenpartij ik het eigen risico niet hoef te betalen. Vriendelijke Groet, Ron van Gilst

Dhr. R.v.Gilst
Website
Kwaliteit
Product
Jaarbeloning
Aanbevelen
Reden

10 Dhr. R. van Gilst 16 uren, 15 minuten geleden

Netjes behandeld duidelijk goede service goed afgehandeld

Dhr. R. van Gilst
Dienstverlening
Duidelijkheid
Communicatie
Werkzaamheden
Aanraden
Reden

7 Mevr. Diana Feijen-Meli 17 uren, 22 minuten geleden

Geen commentaar

Mevr. Diana Feijen-Meli
Begrijpelijk
Product
Tijd
Duidelijk
Aanraden
Reden

8 Dhr. JAN 18 uren, 18 minuten geleden

JAMMER DAT OVERSCHRIJVEN NIET ZO EENVOUDIG IS,HET ZOU GEMAKKELIJKER ZIJN DOOR MET EEN LINK JE VORIGE AUTO UIT EN DE NIEUWE IN KUNT SCHRIJVEN .

Dhr. JAN
Website
Kwaliteit
Product
Jaarbeloning
Aanbevelen
Reden

Beste meneer Bosman, Dank u wel voor uw review. We hebben sinds kort een functie waarbij u bij het afsluiten van een nieuwe Autoverzekering kunt aangeven of u uw bestaande auto wilt vervangen of dat u nog een (extra) Autoverzekering wilt afsluiten. Deze vragen ziet u zodra u in uw digitale Verzekeringsmap een nieuwe Autoverzekering wilt afsluiten. En als u kiest voor "vervanging", dan nemen we inderdaad gegevens van uw lopende verzekering over. We vinden het jammer dat u deze mogelijkheden niet heeft gezien. We hebben het voor u nagekeken en gezien dat het toevoegen van uw nieuwe verzekering wel goed is gegaan. Dan u wel voor uw vertrouwen en we hopen dat een volgende inruil eenvoudiger gaat. Met vriendelijke groeten, Fleur van InShared

Fleur

10 Dhr. Weidenaar W 18 uren, 38 minuten geleden

Een betrouwbaar bedrijf, komt gemaakt afspraken na en heeft fatsoenlijke leenauto's.

Dhr. Weidenaar W
Dienstverlening
Duidelijkheid
Communicatie
Werkzaamheden
Aanraden
Reden

10 Mevr. Hedwig Lobregt-v Dortmont 18 uren, 56 minuten geleden

Geen commentaar

Mevr. Hedwig Lobregt-v Dortmont
Begrijpelijk
Product
Tijd
Duidelijk
Aanraden
Reden

7 Mevr. onbekend 19 uren, 10 minuten geleden

Geen commentaar

Mevr. onbekend
Informatie
Dekking
Premie
Afsluiten
Aanraden
Reden

10 Dhr. onbekend 20 uren, 26 minuten geleden

Goede service, duidelijk hoe het proces verloopt. De klant hoeft weinig zelf te regelen.

Dhr. onbekend
Dienstverlening
Duidelijkheid
Communicatie
Werkzaamheden
Aanraden
Reden

9 Dhr. Gert van der Kruijt 1 dag, 6 uren geleden

Bij het invullen van mijn mening had ik graag meer mogelijkheden gehad. Nu lijkt het dat ik alleen voor de prijs klant bij U ben terwijl voor mij net zo belangrijk zijn: service en klantvriendelijkheid.

Dhr. Gert van der Kruijt
Informatie
Dekking
Premie
Afsluiten
Aanraden
Reden

6 J.T. Bramer 1 dag, 8 uren geleden

Geen commentaar

J.T. Bramer
Dienstverlening
Duidelijkheid
Communicatie
Werkzaamheden
Aanraden
Reden

9 Dhr. m.j. van barneveld 1 dag, 12 uren geleden

Geen commentaar

Dhr. m.j. van barneveld
Begrijpelijk
Product
Tijd
Duidelijk
Aanraden
Reden

8 onbekend 1 dag, 14 uren geleden

Geen commentaar

onbekend
Begrijpelijk
Product
Tijd
Duidelijk
Aanraden
Reden

9 onbekend 1 dag, 16 uren geleden

Geen commentaar

onbekend
Website
Kwaliteit
Product
Jaarbeloning
Aanbevelen
Reden

Filter reviews

we all benefit