Help ik heb schade!
Schade is nooit leuk. We helpen u graag. Alle schades kunt u simpel en snel
Direct regelen
Waar kunnen wij u mee helpen?
Handige downloads
Wat vinden onze klanten van online schademelden?
Zij gingen u voor:
Meer weten over schadeherstel en schadeafhandeling
In uw digitale Verzekeringsmap zit een ‘Schademap’. Daarin zetten we alle informatie zoals uw melding, afspraken, expertiserapport en e-mails naar de tegenpartij. Is hier niets te vinden? Dan kunt u ons een mail sturen of bellen.
Wist u dat u zelf kan aangeven of u updates wilt ontvangen. U krijgt dan automatisch bericht als er nieuws is. Even inloggen en klikken op 'Schadestatus'
We werken met een bonus-malussysteem: een jaar geen schade geclaimd? Trapje omhoog (= meer korting op uw premie). Wel schade geclaimd? Trapje(s) omlaag (= minder korting op uw premie). Bij de melding ziet u meteen wat dat concreet betekent.
Sommige verzekeringen hebben een eigen risico en dan moet u een deel van de schade zelf betalen. Dat bedrag is trouwens meestal lager als u naar een hersteller van InShared gaat. Was de schade niet uw schuld en kunnen wij het verhalen? Dan krijgt u het voorgeschoten bedrag weer van ons terug.
Voordat de schade gerepareerd wordt, zal een expert vaststellen wat dat zal gaan kosten.
Dat doet voor uw:
Dan kunt u ons mailen of zelf een expert inschakelen (contra-expert).
En is 1 van onze klanten verantwoordelijk voor de schade? Dan hebben we altijd een ingevuld Europees schadeformulier nodig plus de offerte van een schadeherstelbedrijf.
Mail ons dat en we gaan meteen voor u aan de slag. Soms schakelen we zelf ook nog een expert in. Dat laten we u dan natuurlijk meteen even weten.
Met een WA-verzekering bent u eigenlijk niet verzekerd voor schade aan uw eigen auto door anderen. Maar verzekeraars hebben samen afgesproken dat u (in sommige gevallen) toch terecht kunt bij uw eigen verzekeraar voor een nieuwe service: De Directe Schadeafhandeling. Ons schadeteam onderzoekt of de tegenpartij aansprakelijk is en als dat zo is, betalen wij de reparatie!
U kunt simpel en snel online uw dierendeclaratie indienen. Log in en klik op ‘schademelden’. Het is handig als u de nota's en patiëntenkaart bij de hand heeft. Vul een paar vragen in en zie direct daarna hoeveel u terugkrijgt. Soms kijkt er een dierenarts mee naar uw declaratie. Dan laten we u daarna zo snel mogelijk weten welk bedrag u van ons krijgt en maken we het over.
Is het schadebedrag door ABS Schadeherstel vastgesteld? Tijd voor de reparatie! Als u naar ABS Autoherstel, Autotaalglas of Carglass gaat, krijgt u korting op uw eigen risico en gaat de factuur meteen naar ons. Liever naar uw eigen garage? Dan storten we het bedrag op uw rekening
Schadebedrag vastgesteld? Dan krijgt u dat bedrag op uw rekening (als de schade niet hersteld kan worden) of het is tijd om de schade te repareren. U heeft dan 2 keuzes:
Nadat we het schaderapport hebben beoordeeld, laten we u meteen weten hoe het verder gaat met uw schade-afhandeling. Daarna kunt u naar uw eigen hersteller voor de reparatie.