Dit is het gemiddelde cijfer uit 2125 beoordelingen
Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van nietwaar? Fijn dat u de moeite neemt om onze prangende vragen te beantwoorden en uw ervaringen te delen. En eh.. als u juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten.
Beste, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent met uw verzekering bij InShared. Dat doet ons goed. Met vriendelijke groet, Rieneke van InShared
10
Netjes geregeld
Ruud 19 dagen geleden
Beste, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent met uw verzekering bij InShared. Dat doet ons goed. Met vriendelijke groet, Rieneke van InShared
10
Zeer goede maatschappij erg blij mee
Dhr. Bas Wiersma ongeveer 1 maand geleden
Beste meneer Wiersma, bedankt voor uw review. Dat horen wij graag, wij zijn ook blij met u als klant van InShared. Met vriendelijke groet, Madonna van InShared.
10
onbekend ongeveer 1 maand geleden
Beste mevrouw, meneer, bedankt voor uw positieve review. Veel veilige kilometers en rijplezier met uw brommer! Met vriendelijke groet, Nathalja van InShared.
2
Dhr. Anoniem2026 ongeveer 1 maand geleden
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Kunnen wij ergens bij helpen? Dan zien wij graag een e-mail naar review@inshared.nl tegemoet. Met vriendelijke groet, Rieneke van InShared
8
onbekend ongeveer 1 maand geleden
Beste meneer of mevrouw, bedankt voor uw review. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent en dank voor het mooie cijfer! We stellen het zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Noura van InShared.
5
premie bekijken zonder kenteken gaat niet erg jammer.
Dhr. silvain van oers 2 maanden geleden
Beste meneer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het u niet gelukt was om een premieberekening te maken. Kunt u anders een mail sturen naar review@inshared.nl? We kijken dan graag even met u mee. Met vriendelijke groet, Noura van InShared.
9
Prima
Dhr. Jarig Nicolai 2 maanden geleden
Beste, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent met uw verzekering bij InShared. Dat doet ons goed. Met vriendelijke groet, Rieneke van InShared
8
Anoniem 2 maanden geleden
Beste, bedankt voor uw review. wat fijn dat u tevreden bent met uw verzekering bij InShared. Dat doet ons goed. Met vriendelijke groet, Rieneke van InShared
10
Super
Dhr. John verheul 2 maanden geleden
Beste meneer, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u het zo ervaart! Dat doet ons goed. Met vriendelijke groet, Rieneke van InShared