Veelgestelde vragen over de status van schade
Status schade
Hier staan veelgestelde vragen (FAQ) over lopende schadeclaims en afgeronde schadeclaims. Staat uw vraag er niet bij? Stel 't aan onze chatbot!
Schademelden doet u snel in uw digitale Verzekeringsmap.
We doen er natuurlijk alles aan om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Kijk welk kanaal het handigst voor u is.
Zoeken in veelgestelde vragen
Wat is de status van mijn schademelding? Waar kan ik de status van mijn schademelding zien? Wat kan ik bekijken in mijn schademap? Waar kan ik de documenten van schade inzien? Ik wil documenten over mijn schade opsturen, waar kunnen ze naartoe? Ik heb een schade gemeld, maar nog niets gehoord. Wat kan ik nu doen? Wat zijn de doorlooptijden/reactietermijnen van het schadeteam? Mijn schade is nog steeds niet uitgekeerd. Wat kan ik nu doen? Wat zijn de gevolgen voor mijn premie als ik een schade meld? Mijn auto is total loss verklaard. Krijg ik premie terug? Mijn auto/brommer/motor is total loss, hoe gaat het nu verder? Waar kan ik een compliment achterlaten?