Ik heb een schade gemeld, maar nog niets gehoord. Wat kan ik nu doen?
Dat is vervelend! Als u inlogt in uw digitale Verzekeringsmap, op "Mijn schades" klikt en daarna uw lopende schademelding opent, kunt u precies zien wat de status is van uw schadeafhandeling. Misschien staan er nog actiepunten open, die u af moet handelen voordat we voor u aan de slag kunnen? Bij uw schade vindt u ook uw Postvak, waarin u kunt nalezen wat er aan correspondentie is verstuurd en binnengekomen. Kunt u niks vinden? Mail dan naar ons schadeteam@inshared.nl of bel op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur op +31 (0)71 - 364 17 62. Dan zoeken we het graag verder voor u uit.
Terug naar hoofdcategorieën
Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Autoverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Fietsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Brommerverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Scooterverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Motorverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Caravanverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Reisverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Rechtsbijstandverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Aansprakelijkheidsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Ongevallenverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Dierenverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Verzekering afsluiten Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Declaratie huisdier indienen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Alles over inloggen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Wijziging doorgeven Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Premie betalen
Zoeken in veelgestelde vragen