Premie betalen: hoe werkt dat?

Eigenlijk is het heel simpel: u hoeft niks te doen. Is dat even lekker. Wij werken namelijk alleen met automatische incasso’s. U krijgt elke maand rond de 26ste een incasso-aankondiging van ons over de mail. Uw factuur stoppen we in uw digitale Verzekeringsmap (waar u hem dus altijd kunt bekijken).

Toch nog even rustig doorlezen?

De factuurperiode

Bij InShared betaalt u uw premie dus altijd per maand vooruit. Zo kunnen we makkelijk uitrekenen hoeveel premie u moet betalen en als het nodig is, bijvoorbeeld omdat u iets heeft veranderd, corrigeren we het bedrag van de vorige maand. Zo’n verzekeringsmaand loopt bij ons van de 26e tot en met de 25e van de maand daarop. Uw maandbedrag is een optelsom van de premie(s) voor de verzekering(en) die u bij ons heeft afgesloten en wordt rond de 1e van elke maand automatisch bij u afgeschreven.

Oeps, incasso niet gelukt !?

Lees hier alles over als de incasso niet gelukt is bij ons. We werken met drie stappen wanneer de incasso niet gelukt is.

Getrouwd, gescheiden, kind gekregen, verhuisd?

Wij leven met u mee. En in een mensenleven verandert nogal eens wat. U kunt dat heel makkelijk aangeven in uw digitale Verzekeringsmap. En dat kan gevolgen hebben voor uw premie, dus het is belangrijk dat u ons op de hoogte houdt.

Handige video's over premie betalen

Wellicht helpen deze korte uitlegfilmpjes!

Toch nog vragen niet beantwoord?

Kortom: u kunt bij ons niet per kwartaal of per jaar betalen, krijgt geen acceptgiro’s thuis, kunt uw premie niet handmatig overmaken. Ontspan, het gaat allemaal vanzelf! Toch komen er nog regelmatig vragen binnen over de factuur. Is er na het lezen van deze pagina toch nog iets niet duidelijk? Misschien vindt u hier het antwoord!

Misschien vindt u hier het antwoord