Veelgestelde vragen over premie betalen

Hier staan veelgestelde vragen (FAQ) over het betalen van uw premie. Staat uw vraag er niet bij? Stel 't aan onze chatbot!

Terug naar veelgestelde vragen
Hoe betaal ik mijn premie? Kan ik mijn premie een jaar of half jaar vooruit betalen? Is het mogelijk de premie maandelijks op een andere manier te betalen? Wat is het rekeningnummer van InShared? Ik heb een nieuw rekeningnummer. Hoe kan ik dit aanpassen in mijn Verzekeringsmap? Wat moet ik doen als de incasso mislukt? Kunnen jullie ook op een andere dag van de maand incasseren? Waar kan ik de factuur vinden? Wanneer wordt de te veel betaalde premie uitbetaald? Waarom is de premie van mijn nieuwe Autoverzekering hoger dan die voor mijn oude Autoverzekering? Kan ik de teveel in rekening gebrachte premie verrekenen met de openstaande premie? Waarom berekenen jullie niet de premie van de eerste tot de laatste dag van de maand? Betaal ik teveel premie? Ik heb mijn verzekering beeindigd. Waarom moet ik nog premie betalen? Waarom moet ik de laatste factuur helemaal betalen? Waarom is mijn factuur deze maand hoger geworden? Krijg ik een acceptgiro of factuur thuisgestuurd? Waarom krijg ik nog een betalingsherinnering? Is het mogelijk mijn factuur als pdf op te slaan/ te printen? De automatische incasso is mislukt, maar er staat voldoende geld op mijn rekening. Waarom is de incasso mislukt? Er is geld van mijn rekening geincasseerd, maar ik heb geen verzekering bij jullie afgesloten. Wat kan ik nu doen? Bij 'Mijn facturen' staat de factuur op betaald, maar er is nog geen premie van mijn rekening geincasseerd. Hoe kan dat? Er is nog geen premie van mijn rekening geincasseerd. Ben ik wel verzekerd? De automatische incasso is mislukt. Wat nu? Bij het afsluiten van mijn verzekering heb ik een ander premiebedrag berekend dan dat er nu wordt geincasseerd. Hoe kan dit?

Royeren

Terug naar veelgestelde vragen