Ik krijg geen sms-code om in te loggen, wat nu?
Wat vervelend dat u geen SMS ontvangt! Controleer eerst even het volgende:
- Is uw telefoonnummer up-to-date?
- Heeft u niet per ongeluk het mobiele nummer van iemand anders opgegeven (bijvoorbeeld van uw partner)?
- Klopt alles, maar ontvangt u nog steeds geen code? Probeer het dan eens via e-mail.
- Lukt dat ook niet? Stuur dan een bericht via het contactformulier.
We staan voor u klaar!
Meer vragen over Alles over inloggen
Terug naar hoofdcategorieën
Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Autoverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Fietsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Brommerverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Scooterverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Motorverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Caravanverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Reisverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Rechtsbijstandverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Aansprakelijkheidsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Ongevallenverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Dierenverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Verzekering afsluiten Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Declaratie huisdier indienen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Alles over inloggen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Wijziging doorgeven Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Premie betalen
Zoeken in veelgestelde vragen