InShared gebruikt cookies

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren, sociale media aan te bieden en relevante advertenties te laten zien op deze website en de website van anderen. Wij kunnen in al onze contacten met u rekening houden met uw interesses. Wij analyseren en combineren uw online gedrag met persoonsgegevens die u online achterlaat en bij ons bekend zijn. Daarvoor werken wij samen met bedrijven die voor ons cookies plaatsen en lezen. Ook buiten Europa. Lees er meer over.

Gaat u akkoord of gaat u door op de site? Dan plaatsen wij cookies

U geeft dan toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Dan kunt u zelf uw cookie instellingen aanpassen.

Door verder gebruik te maken van deze website heeft geeft u toestemming gegeven voor het plaatsen van alle soorten cookies en het verwerken van uw persoonsgegevens. Wilt u dit niet? Pas dan uw cookie instellingen aan. Of lees meer over onze cookies.

Ok

Er is nog geen premie van mijn rekening geincasseerd. Ben ik wel verzekerd?

Terug

Heeft u al gecontroleerd of uw verzekering al is ingegaan en of u het juiste rekeningnummer heeft opgegeven? Of heeft u uw verzekering afgesloten na onze vorige facturatiedatum? Bij InShared hebben we namelijk een facturatieperiode die loopt van de 26e van de maand tot en met de 25e van de volgende maand. Wij maken rond de 26e van de maand uw factuur op. Het kan zijn dat u dan nog geen factuur heeft gehad. Het kan natuurlijk ook zijn dat de automatische incasso is mislukt. We raden u dan aan om gewoon de betalingsherinnering af te wachten. Die krijgt u vanzelf per mail ongeveer halverwege de maand. U kunt de premie heel makkelijk alsnog betalen met de iDEAL-link in onze mail of met de iDEAL-link in uw digitale Verzekeringsmap.

Of stel uw vraag

Fleur is aan het typen...

Tip: Wist u dat u alles bij ons zelf online kunt doen? Ga nu naar uw digitale Verzekeringsmap!

we all benefit