Bij 'Mijn facturen' staat de factuur op betaald, maar er is nog geen premie van mijn rekening geincasseerd. Hoe kan dat?
Zo rond de 26e van elke maand maken we uw factuur op en krijgt u een incasso-aankondiging per mail. Een aantal dagen later incasseren we de premie van uw rekening. In deze periode staat uw factuur op ‘geïncasseerd’. Is de incasso gelukt, dan blijft de factuur op ‘geïncasseerd’ staan. Als het ons niet lukt om de premie van uw rekening te incasseren, dan komt de factuur op ‘te incasseren’ te staan. U krijgt dan vanzelf een betalingsherinnering per mail.
Terug naar hoofdcategorieën
Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Autoverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Fietsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Brommerverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Scooterverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Motorverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Caravanverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Reisverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Rechtsbijstandverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Aansprakelijkheidsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Ongevallenverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Dierenverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Verzekering afsluiten Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Declaratie huisdier indienen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Alles over inloggen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Wijziging doorgeven Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Premie betalen
Zoeken in veelgestelde vragen