De automatische incasso is mislukt, maar er staat voldoende geld op mijn rekening. Waarom is de incasso mislukt?

Waarom een incasso mislukt, is niet altijd meteen duidelijk. Het kan zijn dat op het moment van incasso toch even niet genoeg geld op uw rekening stond of dat uw bank de incasso om een andere reden niet heeft geaccepteerd. Als u zeker wilt weten waarom het niet goed ging, kunt u het beste even contact opnemen met uw bank. Zij kunnen dat meestal gewoon voor u nakijken. We raden u aan om gewoon onze betalingsherinnering af te wachten. Die krijgt u vanzelf per mail. U kunt de premie dan heel makkelijk alsnog betalen met de iDEAL-link in onze mail of met de iDEAL-link in uw digitale Verzekeringsmap.

arrow-left-boldTerug naar Premie betalen

Terug naar hoofdcategoriën

Zoeken in veelgestelde vragen

...
(maximaal 150 tekens)

Tip: Wist u dat u alles bij ons zelf online kunt doen? Ga nu naar uw digitale Verzekeringsmap!