De automatische incasso is mislukt, maar er staat voldoende geld op mijn rekening. Waarom is de incasso mislukt?
Waarom een incasso mislukt, is niet altijd meteen duidelijk. Het kan zijn dat op het moment van incasso toch even niet genoeg geld op uw rekening stond of dat uw bank de incasso om een andere reden niet heeft geaccepteerd. Als u zeker wilt weten waarom het niet goed ging, kunt u het beste even contact opnemen met uw bank. Zij kunnen dat meestal gewoon voor u nakijken. We raden u aan om gewoon onze betalingsherinnering af te wachten. Die krijgt u vanzelf per mail. U kunt de premie dan heel makkelijk alsnog betalen met de iDEAL-link in onze mail of met de iDEAL-link in uw digitale Verzekeringsmap.
Terug naar hoofdcategorieën
Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Autoverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Fietsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Brommerverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Scooterverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Motorverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Caravanverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Reisverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Rechtsbijstandverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Aansprakelijkheidsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Ongevallenverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Dierenverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Verzekering afsluiten Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Declaratie huisdier indienen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Alles over inloggen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Wijziging doorgeven Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Premie betalen
Zoeken in veelgestelde vragen