Waarom ben ik geroyeerd?

Als u bent geroyeerd, dan heeft u echt te lang gewacht met het betalen van uw premie. De afgelopen maanden hebben wij u meerdere betalingsherinneringen en aanmaningen via e-mail gestuurd. Ook hebben we u nog een "laatste kans brief" gestuurd per post. Daarmee hebben wij u meerdere mogelijkheden gegeven om de facturen alsnog te betalen, maar jammer genoeg heeft u dat nog niet gedaan. U kunt de overdracht van onze vordering aan het incassobureau voorkomen door binnen 14 dagen na dagtekening van de royementsbrief het openstaande bedrag naar ons over te maken. In onze royementsbrief vindt u het openstaande bedrag en uitleg over hoe u de premie kunt betalen. Omdat u niet meer verzekerd bent bij InShared, raden we u aan om uw verzekering(en) snel bij een andere verzekeraar af te sluiten. U heeft ook geen toegang meer tot uw digitale Verzekeringsmap.

arrow-left-boldTerug naar premie betalen

Terug naar hoofdcategoriën

Zoeken in veelgestelde vragen