Ik heb een schade gemeld, maar nog niets gehoord. Wat kan ik nu doen?

Terug

Dat is vervelend! Als u inlogt in uw digitale Verzekeringsmap, op 'Mijn schades' klikt en daarna uw lopende schademelding opent, kunt u precies zien wat de status is van uw schadeafhandeling. Misschien staan er nog actiepunten open, die u af moet handelen voordat we voor u aan de slag kunnen? Bij uw schade vindt u ook uw Postvak, waarin u kunt nalezen wat er aan correspondentie is verstuurd en binnengekomen. Kunt u niks vinden? Mail dan naar ons schadeteam@inshared.nl of bel op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur op +31 (0)71 - 364 17 62 (nummer 4). Dan zoeken we het graag verder voor u uit.

Of stel uw vraag

Fleur is aan het typen...

Tip: Wist u dat u alles bij ons zelf online kunt doen? Ga nu naar uw digitale Verzekeringsmap!

we all benefit