Mijn opgegeven schadevrije jaren kloppen niet. Wat moet ik nu doen?
Als uw schadevrije jaren na het afsluiten van een verzekering niet kloppen met wat wij in Roy-data zien, dan sturen we u daarover een mail. Volg de stappen in onze mail, dan komen we er vast snel achter wat er aan de hand is met uw schadevrije jaren. Kunt u de mail niet vinden? Kijk dan ook even bij spam/ongewenste berichte of in uw digitale Verzekeringsmap. Als u er niet uitkomt, mail ons dan vooral via ons contactformulier.
Terug naar hoofdcategorieën
Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Autoverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Fietsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Brommerverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Scooterverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Motorverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Caravanverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Reisverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Rechtsbijstandverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Aansprakelijkheidsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Ongevallenverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Dierenverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Verzekering afsluiten Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Declaratie huisdier indienen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Alles over inloggen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Wijziging doorgeven Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Premie betalen
Zoeken in veelgestelde vragen