Is mijn aanvraag wel gelukt?
Na het afsluiten van uw verzekering krijgt u van ons een welkomstmail met daarin een activeringslink. Pas als u die aanklikt is uw account geactiveerd en weet u zeker dat de aanvraag is gelukt. In uw digitale Verzekeringsmap kunt u dan verzekeringen toevoegen, beëindigen en gegevens veranderen. Als u het idee heeft dat u de welkomstmail niet heeft gekregen, dan kan het zijn dat hij in uw spambox/ongewenste e-mail of in de map reclame terecht is gekomen. Helaas gebeurt dit wel eens, dus kijkt u daar ook even?
Terug naar hoofdcategorieën
Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Autoverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Fietsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Brommerverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Scooterverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Motorverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Caravanverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Reisverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Rechtsbijstandverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Aansprakelijkheidsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Ongevallenverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Dierenverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Verzekering afsluiten Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Declaratie huisdier indienen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Alles over inloggen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Wijziging doorgeven Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Premie betalen
Zoeken in veelgestelde vragen