Ga naar inhoud
Inshared we all benefit

Is het mogelijk de premie op een andere manier te betalen?

Bij InShared doen we eigenlijk alles digitaal. Daarom betaalt u de premie altijd per maand vooruit per automatische incasso. Eigenlijk is dit ook de enige manier waarop de premie op tijd betaald kan worden. Kan er niet meer geïncasseerd worden van het rekeningnummer dat nu in uw digitale Verzekeringsmap staat? Dan kunt u het rekeningnummer zelf aanpassen. Aan het begin van elke maand proberen we de premie te incasseren. Als het ons een keertje niet lukt om de premie van uw rekening te incasseren, dan krijgt u vanzelf een betalingsherinnering per mail. U kunt de factuur dan alsnog betalen met de iDEAL-link in de mail. Vanaf het moment dat u de betalingsherinnering krijgt staat de iDEAL-link ook in uw digitale Verzekeringsmap.

Terug naar hoofdcategorieën
Zoeken in veelgestelde vragen
...
(max 150 tekens)

Tip: Wist u dat u alles bij ons zelf online kunt doen? Ga nu naar uw digitale Verzekeringsmap!

Bent u al klant bij InShared?

Dan kunnen we u beter helpen als u inlogt. Bent u (nog) geen klant? Geen probleem. Ga dan gelijk door naar de livechat.