Automatische incasso is niet meer mogelijk. Is het mogelijk de premie maandelijks op een andere manier te betalen?
Bij InShared doen we eigenlijk alles digitaal. Daarom betaalt u de premie altijd per maand vooruit per automatische incasso. Eigenlijk is dit ook de enige manier waarop de premie op tijd betaald kan worden. Kan er niet meer geïncasseerd worden van het rekeningnummer dat nu in uw digitale Verzekeringsmap staat? Dan kunt u het rekeningnummer zelf aanpassen. Aan het begin van elke maand proberen we de premie te incasseren. Als het ons een keertje niet lukt om de premie van uw rekening te incasseren, dan krijgt u vanzelf een betalingsherinnering per mail. U kunt de factuur dan alsnog betalen met de iDEAL-link in de mail. Vanaf het moment dat u de betalingsherinnering krijgt staat de iDEAL-link ook in uw digitale Verzekeringsmap.
Meer vragen over Wijziging doorgeven
Terug naar hoofdcategorieën
Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Autoverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Fietsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Brommerverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Scooterverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Motorverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Caravanverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Reisverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Rechtsbijstandverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Aansprakelijkheidsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Ongevallenverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Dierenverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Verzekering afsluiten Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Declaratie huisdier indienen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Alles over inloggen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Wijziging doorgeven Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Premie betalen
Zoeken in veelgestelde vragen