Automatische incasso is niet meer mogelijk. Is het mogelijk de premie maandelijks op een andere manier te betalen?

Bij InShared doen we eigenlijk alles digitaal. Daarom betaalt u de premie altijd per maand vooruit per automatische incasso. Eigenlijk is dit ook de enige manier waarop de premie op tijd betaald kan worden. Kan er niet meer geïncasseerd worden van het rekeningnummer dat nu in uw digitale Verzekeringsmap staat? Dan kunt u het rekeningnummer zelf aanpassen. Aan het begin van elke maand proberen we de premie te incasseren. Als het ons een keertje niet lukt om de premie van uw rekening te incasseren, dan krijgt u vanzelf een betalingsherinnering per mail. U kunt de factuur dan alsnog betalen met de iDEAL-link in de mail. Vanaf het moment dat u de betalingsherinnering krijgt staat de iDEAL-link ook in uw digitale Verzekeringsmap.

Terug naar Wijziging doorgeven

Terug naar hoofdcategorieën

Zoeken in veelgestelde vragen

...
(maximaal 150 tekens)

Tip: Wist u dat u alles bij ons zelf online kunt doen? Ga nu naar uw digitale Verzekeringsmap!