Het lukt mij niet om mijn dekking te wijzigen. Hoe kan dit?
Als uw verzekering nog niet is ingegaan, kunt u de dekking nog niet aanpassen. U kunt wachten tot de verzekering is ingegaan, of u kunt de verzekering annuleren en opnieuw aanvragen met de dekkingen die u wilt hebben. Als de verzekering al is ingegaan, kan het zijn dat het voor u niet meer mogelijk is om een bepaalde dekking af te sluiten. Bijvoorbeeld als u een Allriskdekking wilt afsluiten voor een auto die meer dan 12 jaar oud is. Het kan ook zijn dat u op de factuurdatum (26e van de maand) tijdelijk geen wijzigingen kunt doorvoeren. Probeer het in dat geval de volgende dag opnieuw.
Meer vragen over Wijziging doorgeven
Terug naar hoofdcategorieën
Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Autoverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Fietsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Brommerverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Scooterverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Motorverzekering Terug naar hoofdcategorieën Op de weg Caravanverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Reisverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Rechtsbijstandverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Aansprakelijkheidsverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Ongevallenverzekering Terug naar hoofdcategorieën Persoonlijk & gezin Dierenverzekering
Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Verzekering afsluiten Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Declaratie huisdier indienen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Alles over inloggen Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Wijziging doorgeven Terug naar hoofdcategorieën Direct regelen Premie betalen
Zoeken in veelgestelde vragen